بهترین مرکز فیزیوتراپی در کرمان
دکتر علیرضا حسن نژاد

اولین مرکز تجهیزشده به بروزتروین تجهیزات درمانی در شرق کشور که به همراه برترین پزشکان حوزه تخصصی خود قصد کمک به بیماران در زمینه‌ فیزیوتراپی و حوزه‌های دیگر پزشکی را دارند. کلینیک فوق تخصصی فیزیوتراپی یارا با بهره‌گیری از برترین متخخصان این حوزه، در جهت تسکین درد شما و بهبود عملکرد بدنی بیمار قدم به جلو می‌گذارد. برای پاسخگویی به سوالت خود، می‌توانید با کلینیک یارا در تماس باشید.

Dr hassanNezhad

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره و پاسخگویی نیز می‌توانید با مرکز کاردرمانی یارا با ما در تماس باشید تا ابهامات شما را برطرف کنیم.

هزینه فیزیوتراپی چقدر است؟

هزینه‌های فیزیوتراپی به صورت کلی مصوب می‌شود و در عین حال برای هر جلسه و نوع درد بیمار هزینه‌ها متفاوت است. قیمت فیزیوتراپی همچنین به عضوی که درد بر آن رخ داده نیز بستگی دارد، چراکه هرچقدر عضو حساس‌تر باشد، ظرافت و حساسیت عضو نیز کار را سخت کرده و بر قیمت آن تاثیر می‌گذارد. برای اطلاع از قیمت‌های دقیق می‌توانید با مشاورین کلینیک فوق تخصصی فیزیوتراپی یارا تماس بگیرید.

هزینه فیزیوتراپی چقدر است؟
به چند جلسه فیزیو تراپی نیاز داریم؟

به چند جلسه فیزیوتراپی نیاز داریم؟

اغلب بیماران نیازمند 8 الی 10 جلسه فیزیوتراپی هستند تا به بهبودی کامل رسیده و بتوانند قدم به زندگی عادی خود بگذارند. البته در برخی موارد بعد از 10 جلسه نیز لازم است که بیماران هر هفته یا دو هفته‌ای یکبار به فیزیوتراپ مراجعه کنند تا از بروز دوباره بیماری جلوگیری شود.

فیزیوتراپی طرف قرارداد با بیمه است؟

یکی از دغدغه‌های بیماران مربوط به هزینه‌های فیزیوتراپی می‌باشد. مراکز مختلف با ارائه قراردادها به همراه سازمان‌های بیمه‌گر، سعی در کاهش هزینه‌های شما دارند که کلینیک یارا نیز یکی از این موارد به شمار می‌رود.

فیزیوتراپی طرف قرارداد با بیمه است؟
چه خدماتی در کلینیک فیزیوتراپی یارا ارائه می‌شود؟ 2

چه خدماتی در کلینیک فیزیوتراپی یارا ارائه می‌شود؟

در کلینیک فوق تخصصی فیزیوتراپی یارا، به جای تمرکز بر جنبه‌های فردی آسیب یا بیماری، بدن را به عنوان یک مجموعه در نظر می‌گیرند.

برخی از رویکردهای اصلی مورد استفاده در کلینیک یارا عبارتند از:

تکنیک‌های دیگری نیز وجود دارد که گاهی اوقات ممکن است مورد استفاده قرار گیرد، مانند تمرینات انجام شده در آب (آب درمانی) یا طب سوزنی که در موارد کمتری رخ می‌دهد.

روش‌های درمانی کلینیک فوق تخصصی فیزیوتراپی یارا چیست؟

در کلینیک فوق تخصصی فیزیوتراپی یارا سال‌های زیادی از تجربه تخصصی در حوزه فیزیوتراپی برای بیماران ارائه می‌شود تا سلامتی خود را بازگرادنند و به روال عادی زندگی خود برگردند.

برخی از روش‌های درمانی کلینیک یارا به شرح زیر می‌باشد.

آموزش و مشاوره

یکی از جنبه‌های اصلی فیزیوتراپی شامل نگاه کردن به بدن به عنوان یک مجموعه کلی است، به جای تمرکز بر عوامل فردی یک آسیب است. بنابراین، ارائه توصیه‌های کلی در مورد راه‌هایی برای بهبود سلامتی به عنوان مثال، ورزش منظم و حفظ وزن مناسب برای هر فرد، بخش مهمی از درمان است.

فیزیوتراپیست‌های کلینیک یارا همچنین می‌تواند توصیه‌های خاصی به شما بدهند که می‌توانید در فعالیت‌های روزمره برای مراقبت از خود و کاهش خطر درد یا آسیب‌دیدگی به کار ببرید.

به عنوان مثال، اگر کمردرد دارید، ممکن است در مورد وضعیت بدنی خوب، تکنیک‌های صحیح بلند شدن یا حمل کردن وسایل، اجتناب از چرخش نامناسب، کشش بیش از حد یا ایستادن طولانی‌مدت به شما توصیه شود.

حرکت و ورزش

در کلینیک یارا معمولا حرکت و ورزش را برای کمک به بهبود تحرک و عملکرد شما توصیه می‌کنند. این توصیه‌ها ممکن است شامل موارد زیر باشد:

درمان دستی

درمان دستی تکنیکی است که در آن فیزیوتراپیست از دستان خود برای تحرک و ماساژ بافت‌های بدن استفاده می‌کند. این تکنیک می‌تواند کمک زیادی در در موارد زیر داشته باشد:

فیزیوتراپی برای چه افرادی مناسب است؟

فیزیوتراپی می‌تواند برای افراد در تمام سنین با طیف وسیعی از بیماری‌ها مفید باشد، از جمله مشکلاتی که بر موارد زیر تأثیر می‌گذارد:

فیزیوتراپی برای چه افرادی مناسب است؟

درباره کلینیک فوق تخصصی فیزیوتراپی یارا

کلینیک فوق تخصصی فیزیوتراپی یارا به مانند حوزه‌های دیگر درمانی، در این عرصه نیز جزء برترین کلینیک‌های درمانی کشور قرار گرفته و بروزترین خدمات درمانی را به بیماران ارائه می‌دهد تا پس از پایان طول درمان، با خیال راحت به زندگی عادی خود بازگردند. برای پاسخگویی به سوالات خود، می‌توانید با مشاورین ما در تماس باشید.

مرکز جامع توانبخشی یارا در کرمان

اولین مرکز مجهز به تجهیزات پیشرفته درمانی و تشخیصی روز دنیا در جنوب شرق کشور

مشاهده ویدیو کلینیک یارا

از جمله فعالیت های کلینیک یارا :

خدمات مرکز جامع توانبخشی کلینیک یارا

کاردرمانی

کاردرمانی در کرمان و کلینیک یارا به شما کمک می‌کند تا صاحب بهترین زندگی در خانه، محل کار و هر مکان دیگری شوید.

فیزیوتراپی تخصصی

فیزیوتراپی تخصصی دیسک کمر و گردن، آسیبهای ورزشی، خار پاشنه، مشکلات شانه و آرنج و دست، بازتوانی بعد از اعمال جراحی ارتوپدی و مغز اعصاب، آتروز زانو

مداخلات کم تهاجمی درد

مداخلات کم تهاجمی شامل بلاک عصب، تزریقات مفصلی ارتوکین، سلول درمانی PRP، اوزون تراپی مفاصل و کمر تحت هدایت سونوگرافی

خدمات تخصصی ارتوپد

کلینیک یارا به بیماران مبتلا اختلالات اسکلتی- عضلانی و آسیب‌های تاثیر گذار بر استخوان‌ها، مفاصل، رباط‌ها، تاندون‌ها و ماهیچه‌ها خدمات ارائه می‌دهد.