بهترین مرکز درمان شانه درد کرمان
دکتر علیرضا حسن نژاد

درد شانه یک مشکل رایج در بین افراد در هر سنی به شمار می‌رود. این درد می‌تواند ناشی از عوامل مختلفی مانند آسیب، آرتروز یا روند پیری باشد. کلینیک یارا به عنوان بهترین مرکز درمانی شرق کشور در کرمان خدمات مربوطه را به بهترین نحو در اختیار شما قرار می‌دهد.

درمان شانه درد در کلینیک فوق تخصصی یارا شامل یک رویکرد جامع است که شامل ارزیابی، تشخیص و برنامه درمانی کامل است.  برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با مشاورین ما در تماس باشید.

pic8

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره و پاسخگویی نیز می‌توانید با مرکز کاردرمانی یارا با ما در تماس باشید تا ابهامات شما را برطرف کنیم.

برنامه درمانی کلینیک فوق تخصصی یارا برای درمان درد شانه چگونه است؟

در ادامه برنامه درمانی کلینکی فوق تخصصی برای درمان درد شانه که توسط پزشکان مجرب ما انجام می‌شود، مورد بررسی قرار می‌دهیم.

ارزیابی بیمار

اولین قدم در درمان شانه درد انجام یک ارزیابی کامل است. این ارزیابی شامل بررسی سوابق پزشکی بیمار، معاینه فیزیکی و آزمایش‌های تشخیصی است. سوابق پزشکی باید شامل اطلاعاتی در مورد شروع درد، جراحات یا جراحی‌های قبلی و داروهایی باشد که بیمار مصرف می‌کند. معاینه فیزیکی کلینیک یارا شامل ارزیابی دامنه حرکت، قدرت و هرگونه علائم التهاب می‌باشد. آزمایشات تشخیصی نیز مانند اشعه ایکس یا MRI ممکن است برای تعیین علت اصلی درد ضروری باشد.

تشخیص

پس از تکمیل ارزیابی، مرحله بعدی تشخیص است. تشخیص به هدایت برنامه درمانی کمک خواهد کرد. شرایط مختلفی وجود دارد که می تواند باعث درد شانه شود، از جمله پارگی روتاتور کاف، سندرم گیرافتادگی ساب آکرومیال، شانه یخ زده و آرتروز. ارزیابی کامل و تست های تشخیصی برای تشخیص دقیق ضروری است.

pic9

روش‌های درمانی کلینیک یارا چگونه است؟

با توجه به شرایط زمینه‌ای، چندین گزینه درمانی برای درد شانه وجود دارد. این درمان‌ها را می‌توان به گزینه‌های مختلف غیر جراحی دسته بندی کرد. گزینه‌های غیرجراحی شامل استراحت، اصلاح فعالیت، فیزیوتراپی و دارو درمانی هستند. در ادامه این موارد را به صورت کامل بررسی می‌کنیم تا با روش‌های درمانی بروز کلینیک فوق تخصصی یارا آشنا شوید.

گزینه های درمانی غیر جراحی

گزینه‌های درمانی درد شانه که شامل جراحی نمی‌شوند به شرح زیر است:

اصلاح فعالیت

اصلاح فعالیت شامل تنظیم روشی است که بیمار در فعالیت‌های خاص شرکت می‌کند تا فشار روی شانه آسیب‌دیده کاهش یابد. برای مثال، بیمار ممکن است نیاز داشته باشد از حمل اجسام سنگین خودداری کند. استفاده از بند یا بریس نیز می‌تواند به تسکین شانه و کاهش درد کمک کند.

فیزیوتراپی

فیزیوتراپی یک گزینه درمانی رایج برای درد شانه است که به بهترین نحو در کلینیک یارا انجام می‌شود. فیزیوتراپیست‌های تخصصی کلینیک یارا می‌توانند با بیماران برای ایجاد یک برنامه ورزشی که بر تقویت عضلات اطراف شانه تمرکز دارد، کار کنند. آنها همچنین می‌توانند تکنیک‌های درمان دستی یا ماساژ را برای کاهش درد و بهبود دامنه حرکتی ارائه دهند.

دارو درمانی

طب سوزنی

طب سوزنی یکی از راه های کم خطر و ثمر بخش درمان درد شانه است که اینجا در کلینیک یارا زیر نظر متخصصین امر انجام خواهد گرفت. در صورت تشخیص پزشک به عنوان بیمار واجد شرایط برای طب سوزنی ما اینجا در کلینیک یارا تمامی خدمات مربوطه را به شما ارائه خواهیم داد.

درباره کلینیک فوق تخصصی فیزیوتراپی یارا

کلینیک یارا به عنوان بهترین مرکز درمانی کرمان با ارائه بهترین خدمات پذیرای بیماران است. درمان شانه درد در کلینیک فوق تخصصی یارا نیازمند یک رویکرد جامع است که شامل ارزیابی، تشخیص و برنامه درمانی کامل است. یک برنامه تشخیص و درمان مناسب که در کلینیک یارا توسط پزشکان مجرب ارائه می‌شود، می‌تواند به بیماران کمک کند تا در درازمدت از درد شانه خلاص شوند و توانایی آنها را برای انجام کارهای روزانه بازگردانند. برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید با مشاورین ما در کلینیک یارا در ارتباط باشید.

مرکز جامع توانبخشی یارا در کرمان

اولین مرکز مجهز به تجهیزات پیشرفته درمانی و تشخیصی روز دنیا در جنوب شرق کشور

مشاهده ویدیو کلینیک یارا

از جمله فعالیت های کلینیک یارا :