بهترین مرکز کاردرمانی در کرمان
دکتر علیرضا حسن نژاد

مرکز جامع توانبخشی کلینیک یارا در حوزه کاردرمانی همراه با دکتر علیرضا حسن نژاد یکی از برترین مراکز شرق کشور هستند که از اصول و فناوری‌های پیشرفته برای کمک به شما هموطنان کرمانی استفاده می‌کنند. کاردرمانی در کرمان و کلینیک یارا به شما کمک می‌کند تا صاحب بهترین زندگی در خانه، محل کار و هر مکان دیگری شوید.

Dr hassanNezhad2

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره و پاسخگویی نیز می‌توانید با مرکز کاردرمانی یارا با ما در تماس باشید تا ابهامات شما را برطرف کنیم.

مرکز کاردرمانی یارا در کرمان به شما کمک خواهد کرد

این بحث می‌تواند به معنای کمک به شما، برای غلبه بر چالش‌های یادگیری در مدرسه، رفتن به محل کار، ورزش کردن یا موارد ساده‌ای مانند شستن ظرف‌ها باشد. در مرکز کاردرمانی کلینیک یارا، همه چیز بر ایجاد رفاه و توانایی شما برای شرکت در فعالیت‌ها متمرکز است.
کاردرمانی همچنین یک حرفه مبتنی بر علم، بهداشت و مراقبت اجتماعی است که توسط شورای حرفه‌ای بهداشت و مراقبت تنظیم می‌شود. در کلینیک یارا به کمک پیشرفته‌ترین اصول، به افراد در هر سنی کمک می‌کند تا بر چالش‌ها در انجام وظایف یا فعالیت‌های روزمره غلبه کنند؛ بحثی که ما آن را در کلینیک کاردرمانی یارا «شغل» می‌نامیم.
کاردرمانگران در کلینیک یارا پیشرفت را نه در تشخیص‌ها و محدودیت‌ها، بلکه در امیدها و آرزوها می‌بینند. ما در اینجا به روابط بین فعالیت‌هایی که هر روز انجام می‌دهید، مشاغل شما، در کنار چالش‌هایی که با آن روبرو هستید، به عبارتی تمامی چالش‌های محیط زندگی شما نگاه می‌کنیم.
سپس، برنامه‌ای از اهداف و تغییرات را با هدف دستیابی به پیشرفت در مجموعه خاصی از فعالیت‌ها ایجاد می‌کنیم. این طرح برای شما به عنوان یک فرد عملگرا، واقع بینانه و شخصی است تا به شما کمک کند به پیشرفت‌هایی که برای ارتقای زندگی روزمره خود نیاز دارید، دست پیدا کنید. حمایت همه‌جانبه ما به افراد نیازمند کاردرمانی، حس امید را عطا می‌کند؛ همچنین می‌تواند فرصت‌های جدیدی را به روی شما باز کند و دیدگاه مردم را نسبت به آینده تغییر دهد.

مرکز کاردمانی یارا در کرمان به شما کمک خواهد کرد
متخصصین حوزه کاردرمانی چه کاری انجام می‌دهند؟

متخصصین حوزه کاردرمانی چه کاری انجام می‌دهند؟

کاردرمانگران ما با بزرگسالان و کودکان در هر سنی که دارای طیف وسیعی از شرایط هستند تمرین می‌کنند تا به سرعت و طبق اصول به زندگی برگردند و بتوانند به امور خود رسیدگی کنند. درحقیقت ما در کلینیک یارا به افرادی که دارای شرایط سلامت روانی، ناتوانی‌های جسمی یا یادگیری هستند کمک می‌کنیم. طبق اصول و ذهنیت ما در آینده‌ای نزدیک، خواهید دید که به مردم کمک می‌کنیم بهترین زندگی خود را در سازمان‌های بهداشتی، خدمات مراقبت اجتماعی، مسکن، آموزش و سازمان‌های داوطلبانه حضور داشته باشند.

کاردرمانی بزرگسالان

کاردرمانگران در مرکز کاردرمانی یارا به سالمندان کمک می‌کنند تا فعالیت‌هایی را انجام دهند که برای آنها مهم است؛ همچنین روش‌های بهتر زیستن را به آنها آموزش داده و یاد خواهند گرفت که در ادامه مسیر خود سالم زندگی کنند. این موضوعات می‌تواند شامل قرار دادن راه‌حل‌هایی باشد که آنها را ایمن و فعال نگه می‌دارد، مانند استفاده و یاری گرفتن از وسایل کمکی راه رفتن یا ایجاد تغییرات در خانه که کمک خوبی برای ذهنیت آنها خواهد بود.

کاردرمانگران همچنین می‌توانند به یافتن فرصت‌های بیشتری برای تماس اجتماعی و همکاری با آنها برای افزایش اعتماد به نفس در هنگام ملاقات با افراد جدید کمک کنند که برای برخی، این موضوع مهم‌ترین مورد کار درمانگران است.

افراد دچار به ناتوانی در یادگیری

کاردرمانگران در اینجا به افراد مبتلا به انواع ناتوانی‌های یادگیری کمک می‌کنند تا از زندگی، کار و فعالیت‌های روزمره خود به نحو احسنت بهره ببرند؛ در ادامه همچنین آنها می‌توانند از اوقات فراغت خود تا حد امکان به طور مستقل لذت ببرند.

این فعالیت‌ها امور اطراف خانه، مانند آشپزی یا استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی را شامل می‌شود تا بتوانند از امکانات جامعه خود نهایت استفاده را ببرند. هدف آنها همچنین ممکن است حمایت از افراد در فعالیت‌های داوطلبانه، اشتغال یا کمک به مهارت‌های فرزندپروری باشد. کاردرمانگران ما اغلب به دنبال این هستند که سایر اعضای خانواده و کارگران حمایت کننده را نیز در رویکرد خود بگنجانند؛ بنابراین همه نیازهای فرد را در این محل درک می‌کنیم.

افراد دارای ناتوانی جسمی

کاردرمانگران به افراد دارای ناتوانی‌های جسمی و شرایط طولانی مدت کمک می‌کنند تا بیشترین بهره را از زندگی ببرند. تاکید ما بر یافتن یک سطح بهینه، برای هر مانع از زندگی آنها می‌باشد. این موضوع اغلب به این معنی است که چگونه یک فعالیت، محیط کار یا سطوح اجتماعی که در آن انجام می‌شود، می‌تواند تغییر یا تطبیق داده شود تا کارها را آسان‌تر کند. درمانگران ما در احساس فرد در مورد توانایی خود برای مقابله با مشکلات صحبت خواهد کرد تا با شناخت کامل بهترین روش را ارائه دهد.

کاردرمانی بزرگسالان

اغلب برای کاردرمانی، هر جلسه به 6 الی 8 بار مراجعه نیاز دارد. در این جلسات، ابزارهای مختلف مورد آزمون قرار می‌گیرد و با استراتژی مناسب روند درمانی بیمار آغاز و در جهت بهبود عملکرد وی طی می‌شود.

این هزینه‌ها به شرایط و موارد مختلفی بستگی دارد. تعداد دفعات مراجعه، نوع ناتوانی، میزان درگیری کودک با مشکل و نوع تکنیک‌هایی که مورد استفاده قرار می‌گیرند همگی بر هزینه جلسات کاردرمانی تاثیرگذارند.

در پایان امیدواریم که با مراجعه به مرکز کاردرمانی یارا بتوانید بر مشکلات و ناتوانی‌های خود غلبه کنید، با زندگی سراسر شادی روبه‌رو شوید و از انجام فعالیت‌های روزمره خود لذت ببرید. برای مشاوره‌های بهتر با کلینیک یارا در تماس باشید.

مرکز جامع توانبخشی یارا در کرمان

اولین مرکز مجهز به تجهیزات پیشرفته درمانی و تشخیصی روز دنیا در جنوب شرق کشور

مشاهده ویدیو کلینیک یارا

از جمله فعالیت های کلینیک یارا :

خدمات مرکز جامع توانبخشی کلینیک یارا

کاردرمانی

کاردرمانی در کرمان و کلینیک یارا به شما کمک می‌کند تا صاحب بهترین زندگی در خانه، محل کار و هر مکان دیگری شوید.

فیزیوتراپی تخصصی

فیزیوتراپی تخصصی دیسک کمر و گردن، آسیبهای ورزشی، خار پاشنه، مشکلات شانه و آرنج و دست، بازتوانی بعد از اعمال جراحی ارتوپدی و مغز اعصاب، آتروز زانو

مداخلات کم تهاجمی درد

مداخلات کم تهاجمی شامل بلاک عصب، تزریقات مفصلی ارتوکین، سلول درمانی PRP، اوزون تراپی مفاصل و کمر تحت هدایت سونوگرافی

خدمات تخصصی ارتوپد

کلینیک یارا به بیماران مبتلا اختلالات اسکلتی- عضلانی و آسیب‌های تاثیر گذار بر استخوان‌ها، مفاصل، رباط‌ها، تاندون‌ها و ماهیچه‌ها خدمات ارائه می‌دهد.