بهترین مرکز ارتوپد در کرمان
دکتر علیرضا حسن نژاد

کلینیک فوق تخصصی یارا بهترین مرکز ارتوپدی در کرمان است که به بیماران مبتلا اختلالات اسکلتی- عضلانی و آسیب‌های تاثیر گذار بر استخوان‌ها، مفاصل، رباط‌ها، تاندون‌ها و ماهیچه‌ها  بخدمات ارائه می‌دهد.

 کلینیک یارا دارای پزشکان، جراحان و درمانگران بسیار آموزش دیده است که به تشخیص و درمان اختلالات اسکلتی عضلانی می‌پردازند. برای شناخت بیشتر کلینیک یارا و مراجعه به کلینیک، می‌توانید با مشاورین ما تماس بگیرید.

بهترین مرکز اورتوپد در کرمان

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره و پاسخگویی نیز می‌توانید با مرکز کاردرمانی یارا با ما در تماس باشید تا ابهامات شما را برطرف کنیم.

کلینیک فوق تخصصی یارا در بخش ارتوپد چه خدماتی را ارائه می‌دهند؟

کلینیک ارتوپدی یارا که بهترین مرکز درمانی شرق کشور است دارای بخش‌های مختلفی برای مراقبت‌های سرپایی، جراحی، خدمات تصویربرداری و توانبخشی است.

pic2
pic3

در چه مواردی نیاز است که برای درمان ارتوپد به کلینیک یارا در کرمان مراجعه کرد؟

مشاوره اولیه متخصصین کلینیک یارا شامل چه مواردی می‌باشد؟

مشاوره اولیه متخصصین ما شامل یک شرح حال دقیق و معاینه فیزیکی، از جمله ارزیابی دامنه حرکتی مفصل، قدرت و هماهنگی عضلانی و وضعیت بدن است. ممکن است برای تایید تشخیص، مطالعات تصویربرداری مانند اشعه ایکس یا اسکن ام آر آی نیز تجویز شود.

بیماری‌های رایج که سبب کمردرد می‌شوند چگونه در کلینیک پیگیری می‌شوند؟

درمان‌های غیر جراحی کلینیک فوق تخصصی یارا شامل چه مواردی می‌باشد؟

علاوه بر جراحی، کلینیک ارتوپدی یارا در کرمان، درمان‌های غیر جراحی را برای مدیریت اختلالات اسکلتی عضلانی ارائه می‌دهد. داروهایی مانند مسکن‌ها و داروهای ضد التهابی می‌توانند درد و التهاب را تسکین دهند. فیزیوتراپی نیز به بیماران کمک می‌کند تا پس از جراحات یا جراحی بهبود یافته، عملکرد خود را بهبود بخشند و از آسیب‌های بعدی جلوگیری کنند.

کاردرمانی به بیماران مهارت‌هایی را می‌آموزد تا فعالیت‌های روزانه را با ناراحتی کمتر انجام دهند، مانند نحوه استفاده از وسایل کمکی و بریس‌ها؛ ورزش درمانی تناسب اندام و قدرت کلی را بهبود می‌بخشد و خطر سقوط و آسیب را کاهش می‌دهد. برای نوبت‌دهی و پاسخگویی به سوالت، می‌توانید با کلینیک یارا در ارتباط باشید.

pic4
pic5

کلینیک فوق تخصصی یارا چه برنامه‌هایی ارائه می‌دهند؟

به طور خلاصه، کلینیک ارتوپدی و توانبخشی یارا از امکانات ضروری برای تشخیص و درمان اختلالات اسکلتی عضلانی در کرمان برخوردار هستند. در این کلینیک تیمی متشکل از پزشکان متخصص، جراحان و درمانگران حضور دارند که با هم همکاری می‌کنند تا مراقبت‌های جامعی را برای بیماران ارائه دهند.

کلینیک ما طیف وسیعی از خدمات، از مشاوره سرپایی گرفته تا جراحی و توانبخشی را در کرمان ارائه می‌دهند و از فناوری‌های تصویربرداری پیشرفته برای تشخیص و مدیریت شرایط پیچیده اسکلتی عضلانی استفاده می‌کنند.

درمان‌های غیرجراحی مانند داروها، فیزیوتراپی و کاردرمانی نیز برای ارتقاء بهبود و بهبود نتایج عملکردی در دسترس هستند. با کمک کلینیک یارا، بهترین کلینیک ارتوپد در شرق کشور، بیماران می‌توانند پس از آسیب یا بیماری، تحرک و کیفیت زندگی خود را بازیابی کنند. برای اطلاعات بیشتر با کلینیک فوق تخصصی یارا در ارتباط باشید.

مرکز جامع توانبخشی یارا در کرمان

اولین مرکز مجهز به تجهیزات پیشرفته درمانی و تشخیصی روز دنیا در جنوب شرق کشور

مشاهده ویدیو کلینیک یارا

از جمله فعالیت های کلینیک یارا :

خدمات مرکز جامع توانبخشی کلینیک یارا

کاردرمانی

کاردرمانی در کرمان و کلینیک یارا به شما کمک می‌کند تا صاحب بهترین زندگی در خانه، محل کار و هر مکان دیگری شوید.

فیزیوتراپی تخصصی

فیزیوتراپی تخصصی دیسک کمر و گردن، آسیبهای ورزشی، خار پاشنه، مشکلات شانه و آرنج و دست، بازتوانی بعد از اعمال جراحی ارتوپدی و مغز اعصاب، آتروز زانو

مداخلات کم تهاجمی درد

مداخلات کم تهاجمی شامل بلاک عصب، تزریقات مفصلی ارتوکین، سلول درمانی PRP، اوزون تراپی مفاصل و کمر تحت هدایت سونوگرافی

خدمات تخصصی ارتوپد

کلینیک یارا به بیماران مبتلا اختلالات اسکلتی- عضلانی و آسیب‌های تاثیر گذار بر استخوان‌ها، مفاصل، رباط‌ها، تاندون‌ها و ماهیچه‌ها خدمات ارائه می‌دهد.