کلینیک یارا بهترین مرکز درمان کمردرد در کرمان دکتر علیرضا حسن نژاد

کلینیک فوق تخصصی یارا بهترین مرکز درمان کمر درد در کرمان است که در تلاش است با ارائه خدمات مناسب، در روند بهبود بیماران در زمینه‌های مختلف تاثیرگذار باشد.

کمردرد می‌تواند از ناراحتی خفیف تا درد ناتوان کننده‌ای که در فعالیت‌های روزانه اختلال ایجاد می‌کند متغیر باشد. عوامل متعددی وجود دارد که می‌تواند باعث ایجاد کمردرد شود، از جمله وضعیت نامناسب، فشار عضلانی، آسیب و شرایط مختلف؛ اما نگران نباشید، کلینیک فوق تخصصی یارا بهترین کلینیک درمانی کمر درد در کرمان به درمان این درد کمک خواهد کرد؛ برای دریافت اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در کلینیک یارا تماس بگیرید.

68465555 min

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره و پاسخگویی نیز می‌توانید با مرکز کاردرمانی یارا با ما در تماس باشید تا ابهامات شما را برطرف کنیم.

روش درمان کمر درد کلینیک فوق تخصصی یارا در کرمان چگونه است؟

هنگامی که بیمار برای کمردرد به کلینیک پزشکی یارا مراجعه می‌کند، متخصصین ما مراقبت‌های بهداشتی و معاینه کاملی را برای تعیین علت و شدت درد انجام می‌دهند. این معاینه ممکن است شامل بررسی سوابق پزشکی بیمار، معاینه فیزیکی و تست‌های تشخیصی مانند اشعه ایکس یا ام آر آی باشد.

هنگامی که علت درد شناسایی شد، متخصصین مراقبت‌های پزشکی، یک برنامه درمانی متناسب با نیازهای خاص بیمار ایجاد می‌کنند. برنامه درمانی ممکن است شامل ترکیبی از روش‌های درمانی از جمله دارو، فیزیوتراپی، مراقبت‌های کایروپراکتیک و درمان‌های جایگزین مانند طب سوزنی یا ماساژ باشد.

درمان‌های جایگزین کلینیک فوق تخصصی یارا کدام‌اند؟

درمان‌های جایگزین مانند طب سوزنی یا ماساژ نیز ممکن است برای تسکین کمردرد توسط مختصصین ما در کلینیک یارا توصیه شود.

pic7

درمان کمردرد در کلینیک فوق تخصصی یارا در کرمان

به طور کلی، درمان کمردرد در کلینیک فوق تخصصی یارا در کرمان با توجه علت اصلی درد و شدت بیماری می‌تواند متفاوت باشد. بیمارانی که کمردرد را تجربه می‌کنند باید فوراً به دنبال مراقبت‌های پزشکی باشند تا علت درد مشخص شود و یک برنامه درمانی مناسب تهیه شود. با درمان مناسب و پیگیری‌هایی که در کلینیک یارا صورت می‌گیرد، بسیاری از بیماران می‌توانند به تسکین درد قابل توجهی دست یابند و کیفیت زندگی خود را بهبود بخشند. برای پاسخگویی می‌توانید با مشاورین ما تماس بگیرید تا به سوالات شما در این زمینه پاسخ دهند.

مرکز جامع توانبخشی یارا در کرمان

اولین مرکز مجهز به تجهیزات پیشرفته درمانی و تشخیصی روز دنیا در جنوب شرق کشور

مشاهده ویدیو کلینیک یارا

از جمله فعالیت های کلینیک یارا :

خدمات مرکز جامع توانبخشی کلینیک یارا

کاردرمانی

کاردرمانی در کرمان و کلینیک یارا به شما کمک می‌کند تا صاحب بهترین زندگی در خانه، محل کار و هر مکان دیگری شوید.

فیزیوتراپی تخصصی

فیزیوتراپی تخصصی دیسک کمر و گردن، آسیبهای ورزشی، خار پاشنه، مشکلات شانه و آرنج و دست، بازتوانی بعد از اعمال جراحی ارتوپدی و مغز اعصاب، آتروز زانو

مداخلات کم تهاجمی درد

مداخلات کم تهاجمی شامل بلاک عصب، تزریقات مفصلی ارتوکین، سلول درمانی PRP، اوزون تراپی مفاصل و کمر تحت هدایت سونوگرافی

خدمات تخصصی ارتوپد

کلینیک یارا به بیماران مبتلا اختلالات اسکلتی- عضلانی و آسیب‌های تاثیر گذار بر استخوان‌ها، مفاصل، رباط‌ها، تاندون‌ها و ماهیچه‌ها خدمات ارائه می‌دهد.